Leta i den här bloggen

tisdag 8 juni 2010

Caparol är bra!

Har varit på Caparol idag och lillan sov hela tiden :-) eller ett tag stod en i personalen och drog hennes vagn så hon skulle somna om... Vilket hon gjorde!
Jag vill verkligen rekomendera denna butik! Inte bara för att dom vyssjar barn och har lekhörna och barnstol som man kan stoppa ungarna i ;-)
Deras sortiment är fantastiskt stort...det tror man inte då man kliver in där. Personalen är engagerad hjälpsam och kunnig!

Jag fick dessutom en gratis provburk med deras egenblandade "Henrietta" som inte finns som ncs-nummer och dom sa att jag kan få den EXAKTA nyansen om dom skickar den till labbet!
Burken jag fick med var nååååågot ytte pytte mörkare, ska se vilken jag gillar bäst :-) Får åka och provmåla imorgon!

Tog med några tapetprover till ungarna.



Joel gillar detta med skattkarta och "glow in the dark" grejer som man sätter fast på tapeten. Om han tar väggen bakom skrivbordet med skattkarta och väggen bakom sängen med döskallar. Kanske det kanske



Den här tapeten är ju fräch och har klatchiga färger.
Men nu funderar jag på randigt eller prickigt i Tildas rum.......HJÄÄÄÄLP!



Och så hittade jag wallisar till kusin Emil...ett gäng propellerplan att sätta som man behagar på den befintliga väggen. från Intrade "room mates"

Var förbi en tväris på bygget och det har börjat salas runt fönstrena. Just nu såg det inte mycket ut för världen...det ska skummas och spacklas och målas vitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar