Leta i den här bloggen

lördag 5 juni 2010

Helg bestyr

I helgen har det hänt grejor i huset.
I fredags hämtade Johan hem allt parkettgolv (Wiii OTROLIGT att det snart är dax för det).
Jag köpte kakel till ungarnas badrum och tack o lov så följde Tony (Joel och Tilda)med och hjälpte mig!!
Johan o Erik har jobbat med att slipa och prima golv och börjat sätta kakel i ungarnas badrum. Det tar längre tid än vad jag kunde tänka mig.....och som Erik säger skulle jag sätta plattor på akord så skulle jag inte bli rik ;-)
Fick mig en snabblektion i plattsättning och jag tycker det gick riktigt bra!





Johan slipar och förbereder inför plattsättningen i garaget.


Nu ska det räknas ut hur plattorna ska ligga.



Hem för att äta middag och sen åkte Johan tillbaka och började lägga klinker, jag o ungarna kom för inspektion med en kaffetermos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar