Leta i den här bloggen

torsdag 10 juni 2010

Knuffad över klippkanten

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...kastar mig utför :-)

Jag har (nog) bestämt mig vilken tapet Tilda ska ha.
Den RÖDA PIP-tapeten...det är ju den jag gillar bäst!
Stod på Caparol och började surra med några andra tapetkunder som hade liknande smak. Det var dom som puchade mig och sa att vi väljer alltid en fegare tapet än vad man egentligen vill ha! *haha* Jag tackade dom självklart för att ha knuffat mig över klippkanten :-D



De andra 3 väggarna blir vita.

Hon har ett linneskåp som jag ska göra om. Har börjat lite smått..måste bara få tid och energi över till att färdigställa den!



Hade tänkt göra en "light" renovering på lådor och dörrar, men upptäckte på vägen att hela skåpet måste fixas iordning annars ser det inte färdigt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar