Leta i den här bloggen

tisdag 15 juni 2010

Groventren...tapet funderingar

Det är väggen till höger som ska tapetseras (inte i bild) Väggen har 2 dörrar som leder till garaget och Tony´s rum.



Nu har klinkret kommit på plats och plötsligt gillar vi inte tapeten som var tänkt dit :-o Jag gillar ju tapeten, men då golvet kom på plats blev det en för stor krock...det gick inte ihop så som jag tänkt mig.
Har ju några tapeter i datorn som jag samlat på mig i sökandet efter den rätta!!


Dom här gillar jag...


Den här är riktigt snygg irl.
Jag tittar efter gröna turkosa färger nu har jag upptäckt...efter det att jag vann designers guild tyget :-)




Den här gillar jag skarpt och vi har ju takfönstret här :-) Skulle vilja se tapeten på riktigt..


Me like a lot!


Den här tapeten har samma mönster som i plattorna på sina ställen...helt crejsy :-)


Här är ju tapeten vi tänkt oss...fast i vitt


Btw. "Henrietta" är utbytt mot en annan snarlik nyans "IVAR".. men nu ska jag kika i NCS-kartan och se om jag ska bli ännu mera förvirrad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar