Leta i den här bloggen

onsdag 23 juni 2010

Golven är lagda!!!

Här håller Björn på att slipa betonggolvet innan det primas och blir färdigt för golvläggning.


Idag la dom in de sista golvet i huset :-) i hall och klädkammare



Joel och Tilda testar golvet i vardagsrummet!



På släpet ligger våra golvsocklar


Jag har velat ha feta golvsocklar till marrakerch klinkret...helst svarvade och svulstiga, men det går ju bort i detta hus.
Fick höra att 7 cm var det högsta släta lister som fanns att få tag i och att 5 cm är standard.
Men så var jag på K-rauta igår och gick för att se om jag inte skulle hitta nån list som skulle passa VAD FÅR JAG DÅ SE......JO släta golvlister som är 9,5 cm höga!
Ringde Johan som kom så fort han kunde och synade mitt fynd :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar