Leta i den här bloggen

lördag 24 april 2010

Städmaskin

Jag är ingen städmaskin...jag är nog ganska dålig på att städa. Fast jag skyller på detta huset..dess invånare och brist på förvaringsutrymmen.
Hoppas verkligen det blir lättare i vårat nya hus :-) Vilket jag är ganska övertygad om!!!
Idag ska vi få hem städmaskinen med stort S!
Den ska rengöra mattor,soffa,sängar och golv och om man vill putsar den fönster oxå.. men dom har jag redan tagit manuellt under några dagar, fast iofs bara övervåningen... Vi har ju X antal fönster på detta hus.
Måste även få till tvättstugan... där allt står på ända då vi putsat väggen runt fönstret och målat.
På ONSDAG är det visning och man vill ju känna sig bekväm att släppa in husköparna!
Nää...nu mat och sov klocka för Lillan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar