Leta i den här bloggen

fredag 9 april 2010

Fotograferat


*Puh*
TUR att Lillan valde denna dag som en sov dag :-)
Från ca 10.30-14.30, 4 timmar var som en gudagåva
Hon har varit vaken mera än någonsin nu på slutet..kanske känner hon av min stress!?
Stress inför färdig ställandet av det "gamla huset"
I natt var jag uppe till kl 2 på natten och påtade på.
Idag har jag skurat och dammtorkat och tagit in alla skor o ytterkläder som fått byggdamm på sig och legat på altanen i några dygn i väntan på att jag ska hinna damma av allt!!

Fotografen kom och ja..vad vet jag? Men vi fick be honom ta om bilder i Tonys rum...först tog han bara ´kort på sovalkoven och fototapeten...missade lixom halva rummet och det pga att han ville inte ha med tv´n som står mitt i rummet + att man skulle se hela alkoven *öhh*
Sen höll han på att flytta runt på saker i varje rum :-(
Vad säger man??
I vardagsrummet fick vi lov att stoppa honom då han skulle dölja sladdar med att ställa leksakslådorna framför tv´n!! HALLÅ LIXOM
I Tildas rum flyttade han bort söta kaninlampan som jag placerat så där gulligt på golvet :-o och sen styrde han hennes spegel MOT spjälsängen...jag hade ställt den och kaninen en bit ifrån för att det såg bra ut!! Detta såg jag då han fotat klart

Ska bli spännande på onsdag att se då mäklaren skrivit ihop annonsen och valt bilder

Well...Vi har iallafall nått ett del mål och det känns ju skönt!
Ikväll ska vi fira det med oxfile´och potatisgratäng
Ha en skön fredagskväll...det ska vi ha ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar