Leta i den här bloggen

fredag 30 april 2010

Jag har gjort världes snålaste misstag

Vikskärmen jag letat efter dök upp på Blocket igår.
För 2500 kr och det stod prutbart efter den summan...
Vad gör jag då...Jo jag prutar i ett mail till 2000 kr och bet mig nästan i fingarna då jag skickade iväg mailet för TÄNK OM någon annan bjuder över.
Jag vill ju VERKLIGEN ha en sån skärmvägg!!!
Jag har letat såna skärmar sedan länge tillbaka men aldrig hittat nån som jag tyckt varit värd pengarna och dom växer tyvärr inte på träd.

Idag fick jag ett mail av honom...någon lämnade 2000 kr i bud ett tag innan mig och dom ska titta på skärmväggen i em, vill inte dom ha den så skulle jag få köpa den.
Jag RINGDE då upp honom och sa att jag betalar fullt pris för den. Men han var tyvärr en ärlig säljare och sa att han fick stå sitt kast nu när han lovat de andra att få titta på den *SUCK*
Han hade köpt den i ett antikvariat för 10 år sedan och betalade då 4000 kr...
Jag GRÄMER mig :-( :-( :-(

Håller nu alla tummar och tår på att dom andra INTE gillar den av någon anledning!!

3 kommentarer:

  1. Ord känns överflödiga.. Mirakel kan ju faktiskt ske..

    SvaraRadera
  2. NEJ det fick jag inte :-(
    Nu letar jag febrilt på nätet efter vikväggar och tempeltavlor... Jag kommer att ha nått liknande som sängavel :-)

    SvaraRadera