Leta i den här bloggen

fredag 23 april 2010

Carpe diem

Dagen i dag är en underbar dag. Den är din.

Gårdagen föll ur dina händer. Den kan inte få mer innehåll än du redan givit den.

Morgondagen vet du ingenting om.

Men dagen i dag har du. Använd dig av den.

I dag kan du glädja någon. I dag kan du hjälpa en annan.

dagen i dag är en underbar dag. Den är din!


Min dag ska jag tillbringa med syrran och ungarna. Hon kommer hit och hjälper mig att skura av altanen och plantera blommor som snälla Jenny kom hit med igår!! Av Sophie ska jag få hyra en städmaskin som rengör soffor mattor golv. Vet inte hur jag skulle hinna med allt just nu om jag inte hade mina kära vänner :-)

På onsdag är det husvisning för 2 par och den här helgen kommer jag alltså att rensa och städa som en galning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar