Leta i den här bloggen

torsdag 8 april 2010

Innan fotografering

Puh
Imorgon kl 12 kommer fotografen som ska ta korten som ska ut på hemnet.se
Det måste ske UNDER innan dess!!!
Blommorna som Jenny kom med är inte alls lika krispiga idag som dom var i måndags, men dom är fortfarande OERHÖRT vackra :-)
Jag har haft kameran i bilen så inga kort har tagits på buketterna.
Vi har haft fullt upp med att måla i trappan och runt fönster och plockat bort saker och kört bort 2 lass med saker som vi inte måste ha just nu.
Jag hjälper till så fort lillan somnar och det kan vara allt mellan 21-23 på kvällarna + att jag passar på att göra nån nytta då hon sover (om hon sover på dan)

Nu ska jag hämta J på dagis och åka förbi på bygget och kolla läget...flera dagar sedan jag var där!!

1 kommentar:

  1. Ska bli spännande att kika in på hemnet så småningom;-) Fasen va ni jobbar på bra!!

    SvaraRadera