Leta i den här bloggen

fredag 4 mars 2011

@ work

Oj vad lite tid jag ägnat åt min BLOGG
Nu är det JOBB JOBB och åter JOBB som gäller!

Och så har jag haft finfrämmen från Storstan. Vilken lycka :-)
Min älskade barndomsvän Lena och 2 av hennes 3 kids har gästat oss.
Kvällen gick väldans fort och även barndomsvännen Anna kom förbi och skvallrade en stund :-)
Dagen efter fick Trion vakna och dola på här hemma, för att sedan komma på Busplaneten för BUS i flera timmar för kidsen, medans jag och Lena fick surra mellan kunderna. TUR att det var en lugn dag!!

Där uppe i högra hörnet sitter vi Jag, Lena, Anna och Malin!



Malin, jag och Lena
80-tals tema och jag har Tilda i magen
Malin har tryckt BALL texten själv på den mintgröna tröjan!! Så seriös då det gäller utklädning :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar