Leta i den här bloggen

fredag 11 mars 2011

Skåp jag funderar på..

Jag har en ganska stor vägg i vardagsrummet som är helt tom... (förutom öppningen till köket)
Den behöver lite fokus och jag har hittat 2 skåp som jag funderar på.

Gillar det coola trärena Björkskåpet Sinka väldigt mycket pga storleken, då man lätt kan hänga eller ställa tavlor ovanpå den och ställa stilleben i lagom höjd. 94 bred 30 djup och 138 hög



Jag gillar användnings området bättre i det här skåpet Stockholm som är 75 brett 37 djupt och 174 högt. Man kan man ställa saker ovanpå, men det blir väldigt smalt och högt.



Vi kommer inom kort att sätta upp den svarta tv-bänken som är 2,80m bred och 30 cm hög. Under fönstret på motsatta väggen har vi de 80 cm låga svarta bokhyllorna.

Välkommen att lämna eran åsikt eller om ni vet av nått annat skåp som kanske skulle passa :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar