Leta i den här bloggen

onsdag 9 mars 2011

Charmig pastell

Gillar det ihop plockade sakerna som samsas på liten yta



Längtar till på fredag då jag fått en tid hos optikern! Så här desperat har jag aldrig varit... Nu är jag faktiskt orolig att det är nått värre än dåliga linser som gör att jag inte ser ordentligt! Synen har kommit och gått de sista dagarna... synen försvinner fläckvis! Som att det blir dimmigt i olika synfält.
Kan bara HOPPAS att det ska hjälpa med nya linser!

Rättelse:
Måste berätta att jag i ett desperat försök hittade mina förlegade brillor!
Huga hur jag ser ut...MEN jag ser bra UT! ;-) Det tog ett tag innan ögonen vande sig vid glasögon, men nu vet jag att synbortfallen berodde på linserna!!
Ingen är gladare än jag och hädan efter ska jag sköta mina linser som sig bör!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att ögonen är okej!
    Förstår dig, har också linser. Jämt. Och strular de blir jag galen.
    Kram!

    SvaraRadera