Leta i den här bloggen

onsdag 29 september 2010

Mera från Tildas krypin

Den här lampan har jag gjort av 1 lampstomme och det prickiga bandet som är från Panduro, men inhandlades såklart på (mitt jobb) Konstnärsshopen. Den röda lampsladden köpte jag på Åhlens. Jag nästade fast tylltyget i några varv runt mobilringen och limmade fast bandet med textillim och VOILA :-)


Skogen inpå knuten som ni ser och här lyser morgon fm solen in. Mysigt värre... men utanför Joels rum står det en tall som skymmer solen och det stör mig
Glada blommor i krukan från Indiska.


Linneskåpet som skymtar i hörnet ska alltså bytas ut här framöver till bokhyllan på bilden nedan.

Sökte en bild på bokhyllan och hittade det här kortet från i våras. I vårat gamla vardagsrum. Tavlorna ovanför soffan är på inramning och kommer nästa vecka!
Här är några från min sida av släkten :-)
Bokhyllan som ska målas om i någon läcker färg och rymmer massor.
Då Joel var liten så tog han en kudde och la sig på nedersta hyllplanet och hade koja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar