Leta i den här bloggen

torsdag 30 september 2010

Baronessa rakt in i hjärtat

HOPPSAN...jag hoppade till då jag såg detta tyg idag!
Har sett det förrut, men nya influenser (som tex Designers guild senaste kollektion) gör att jag öppnar ögonen för andra färger och former och möjligheter
Det är så kul med inredning, även om det är någonting jag mest pusslar med i huvudet och här i bloggen.
MEN tillslut så slår man till och köper ett tyg eller väljer en tapet.
DETTA tror jag blir ett VERKLIGT inköp!
Kanske blir det bara en gardinlängd, att hänga brevid mina andra kakigröna linnegardiner i köket.
Har sett att dom har tyget på Ankis tyger i stan :-) Måste på stan till veckan för att klämma och känna!!
OM det blir detta tyg så låter jag väggen i köket vara som den är :-)





Som jag känner nu så lutar det åt den multifärgade som man lätt kan ha med nån ljusare gardin till våren. Men den gröna är ju vacker som en dag...
Nått att fundera över!
Vad skulle du ha valt till mitt kök?

Och skulle då inte denna passa perfekt här i vardagsrummet om väggarna här inne blir vita som taket (cremevita) och vi ska köpa en tv-bänk som är 240cm lång i svart suchi från Marbodal (vit suchi i köket)



Snygg golvlamp skärm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar