Leta i den här bloggen

måndag 27 september 2010

Ingen kabel

Äsch då, Johan hade ingen kamera kabel med sig hem idag.

MEN imorgon kommer Jenny hit, kanske kan jag gulla *blink blink* med henne så hon tar med sig sin kamera och tar några kort?
Idag har jag fortsatt leta tapeter på nätet, utan större framgång.
Jag vill ner på stan och titta på Designers guild tapeterna live (Visst är Textil & Miljö kvar i sin lokal?)

Har som vanligt ett öga på lampor...varde ljus! Vi är i stort behov av all möjlig belysning och här kommer några godingar från www.gamlalampor.se

Såna här ovanför en spegel eller som tavelbelysning


Så söt och "klok" Denna skulle jag vilja ha i Tildas rum


Visar denna ännu en gång. Me like!


Här är oxå en läckerbit som jag gärna skulle ha i köket ovanför de öppna hyllplanen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar