Leta i den här bloggen

söndag 26 september 2010

Köks spaning

Jag är SÅ nöjd med vårat kök.
SKA visa kort på det imorgon (om J kommer ihåg sladden)
Trots att vi ännu inte har fått våra granitskivor!!! Dom som vi var lovade till i mitten av augusti. Men jag kan ju se "förbi" denna fadäs och ser att slutresultatet blir bättre än vad jag tänkt mig.

Det bidde inga cremefärgade gardiner (dom var vaniljfärgade) utan dom skickades tillbaka till Ellos och så beställde jag kakigröna istället. Dom passade perfekt! MEN dom vill man inte ha året runt...så det får bli några ljusa till våren.

Lampor att ha ovanför köksbordet har jag ju letat med ljus och lykta.
Dom jag tycker bäst om i stil och pris är dom från ILVA. Men de absolut snyggaste hittades på watt & veke, tog reda på priset och försöker nu sudda den lampan ur minnet :-( 2000kr dyrare än ILVA´s

Kan du gissa vilken som är dyrare?



Det behövs trots allt MERA FÄRG i vårat kök :-)
Därför har jag kikat på multifärgade tapeter (sombody stop me) *hihi*
KOLLA vad jag hittade ikväll :-) Jag är såld, det är INTE Johan
Den är stormönstrad så det blir väll en 4-5 buketter på höjd från golv till tak.

NYHET från Designers guild, så klart!

Fler tapeter som jag gillar och som verkligen klatchar till det svart/vit/sandfärgade köket



Även dom från Designers guild
Den med grå bakgrund har färger jag vill ha, den gul-färgen och cerise och rosa..fast den gråa bakgrunden är inte vad jag letar efter.

Mera färg ska vi ha på ett eller annat vis... HUR, det återstår att se :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar