Leta i den här bloggen

tisdag 28 juni 2011

letar vidare

Jag letar utemöbler till altanen och ett cafe´set till trädgården..
Inte lätt då jag inte hittar vad jag söker.. eller så är dom alderlens för dyra! Jag vägrar att betala mera för utemöbler än dom vi har inomhus..

Hittade ett jätte stort, svart och snyggt bord på EM, i "no wood" matreal, så de håller nog en livstid!
Priset var billigare än de flesta, men ändå kostar det 6000 kr

Jag vill att rotting fotöljerna från IKEA ska passa till...

Fundrar på att köpa benbockar och göra ett eget bord till altanen...
Frågan är bara, vad ska vi ha som bordsskiva?

Benbock, IKEA 115 kr

Här har dom snickrat ihop ett planteringsbord av benbockar och en gammal dörr.. bild, Aftonbladet


Den här gruppen gillar jag, den är från Handladesign

Järnstolarna "Rome" som jag hittat på Mio var utsålda och dom kunde inte ta hem så jag skulle få provsitta dom?? Vi ska ju en tripp söderut, så vi får stanna på Mio i Ö-vik och Sundsvall och hoppas dom har kvar stolarna.. jag vill inte köpa grisen i säcken. Dom SKA vara sköna att sitta i annars får det vara!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar