Leta i den här bloggen

måndag 6 juni 2011

Höll på att glömma...

Jag vill ju egenligen ha en JÄRNSÄNG på altanen.. Har jag ju bloggat om tidigare och ikväll kom jag ihåg det :-)

Har hittat 3 fina järnsängar

Denna fining är från ELLOS och kostar 2000 kr

Denna är från IKEA och kostar endast 900 kr

Ellos 1600 kr

Men OM jag köper en järnsäng som utemöbel måste jag sy ett överdrag till madrassen i något vädertåligt matreal.. Den kommer isåfall att stå under paviljongen, så helt skyddad är den ju inte från väder och vind... Tror ni det skulle funka?
Konstrotting dynor lägger man ju i dynlådor under natten och en madrass på 90x200 stoppar man ju inte undan i all hast.. humm

Jag velar hit och dit...

Har sett en yber snygg bambusoffa från Tine K.. men att kunna matcha upp den med matbord o stolar skulle tyvärr inte vara lätt
:-( Mycket lättare att matcha in en svart järnsäng! Sen har vi ju dessa konstrottingsoffor som hägrar och klarar alla väderförhållanden


Skulle inte förvåna mig om jag blir utan soffa i sommar pga mitt velande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar