Leta i den här bloggen

lördag 29 oktober 2011

CURRY KORS

Jag har aldrig tittat närmare på Curry kors


I morse kollade jag på Nyhetsmorgon, ett repotage från en new age-mässa och ser att Kirsti (från Idol) står med armarna rakt ut och orkar hålla emot ett tryck uppifrån.
Då hon sedan går till currykorset 1 kliv därifrån orkar hon inte hålla upp armarna för samma tryck!!

Man ska undvika att sitta på sådana platser och inte sova i ett currykors, då blir man sjuk och svag... HÄMSKA TANKE
Jag ska även göra en studie plats i vardagsrummet, för inom kort startar jag min distans utbildning ;-) (som jag inte bloggat om ännu) Den vill jag absolut ha på ett gynnsamt ställe i huset!!

Nu vill jag ha tag i en slagruta eller pekare för att mäta ut vart våra linjer går.. För dom finns med ca 4 meters mellanrum överallt.
Kanske blir det ommöbleringar här?

HÄR kan man läsa mera om Currylinjer

Har du nån erfarenhet av curry linjer?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar