Leta i den här bloggen

tisdag 4 oktober 2011

Cougar weekend

Har haft en härlig weekend i Stockholm med två av mina favvo pumor!
Min kusin Malin och min barndomsvän Lena



Där vi firade att vi fyller 40 i år (Malin fick dispans 1 år)! Temat på resan var leopard Med hela Stockholm tror jag *haha* Oj så många "leoparder" det var överallt... Unga som gamla..små eller stora leopardmönster..över eller underkroppen... Vi har sett ALLT!

Så här läckra var vi i helgen!



Vi har hunnit ta långa frukostar och surrat till sent in på natten, tagit sovmorgon och ställt väckarklockan!!
Shoppat och ätit och druckit gott och bara njutit av att bara få rå om varandra.
Tog inte med kameran och har bara kunnat tjuva bilder från Facebook.

På lördagskvällen gjorde vi nått skoj, som min kusin gjort med jobbet som jag bloggat om tidigare.
Vi tittade oss själva i spegeln och ritade av ansiktsformen, ögon näsa mun på ett papper som vi inte fick titta på.
Sedan förde vi över dessa skisser med karbonpapper på en canvas och färglade med akrylfärg och sedan fyllde vi i konturerna med svart spritpenna.


Ni kanske kan gissa vem som är vem? :-)

En mycket trevlig och välbehövlig helg. Trots att hela jag skulle behöva semester efter denna helg, så har jag haft en märklig energi och det måste ju bara bero på att jag tankats upp själsligt under helgen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar