Leta i den här bloggen

söndag 20 februari 2011

Förkyld/ Helgen / Trädgårdsmästare

Oj! Hade förhoppningar på att bli frisk nu under helgen...men icket!
Vi har mest slappat här hemma. Jag googlade på huskurer mot bihåleinflamation och har masserat mina ömma kindben och näsa med pepparrot!
Om det hjälper? Jag har nyst massor och känner mig inte lika tät, men att vända huvudet nedåt är ingen hit. Ska massera med en ny bit innan läggdax.

På lördagskvällen var vi bortbjudna på middag och Joel stannade kvar där över natten. Ungarna hade så trevligt idag att vi fick lov att muta hem honom nu på eftermiddagen. :-) Det var hans första sova över hos kompis-natt och det lär ju inte vara den sista!

Idag har syrran och Enya varit här och vi har suttit och brainstormat på syrrans projekt som hon har i skolan. Hon läser andra året till Trädgårdsmästare på Forslunda och har världens roligaste läxor :-D
Dom får i uppgift att designa olika uteplatser och områden i bla. bostadsföreningar men även till privatpersoner.
Hon har även ett allderlens eget projekt på Offentlig plats som jag verkligen hoppas att hon får chansen att färdigställa. Jag säger inget mera om det nu ;-) Men hoppas och tror att det ska bli verklighet av hennes skisser!

Nu är det hög tid att skära upp en slant pepparrot och massera så jag är så pigg och allert som jag bara kan vara imorgon, då jag jobbar självständigt för första gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar