Leta i den här bloggen

söndag 18 september 2011

Oljemålningar ..rostiga plåtar

Jag tycker att tavlor är bland det svåraste att hitta. Jag har målat egna en gång i tiden, men nästan alla har jag "vuxit ifrån" och dom står i förrådet och kantstötts. Vad gör du med dina gamla tavlor?

Däremot har jag fått några tavlor av mamma som jag nog alltid kommer att ha på väggen.
Dom här fick jag då vårat vardagsrum blev klart i förra huset.


Detaljbild av ännu en tavla jag fått av mamma.


Men ikväll hittade jag några tavlor som jag verkligen skulle kunna tänka mig!
Hittade dessa tavlor på Enkla ting Härligt med possitiva ord på väggen



och lite förmanande till dom som kanske behöver stanna upp ibland :)


Få se vad som händer uppåt väggarna här framöver... jag finular vidare!



1 kommentar:

  1. Vilka underbara tavlor, jag bara tokälskar den sista, den är helt fantastisk! Ha det bra i Stockholm. Själv ska jag faktiskt också dit nästa vecka men med jobbet, men det blir nog roligt det med.

    SvaraRadera