Leta i den här bloggen

onsdag 7 december 2011

Julklapps jaktens melodi

Helt planlöst och utan fokus var jag på stan idag för att hitta julklappar..
Det blev ETT julklapps inköp på
Konstnärsshopen, "dagis"färger/gouach i grundfärgerna och penslar till mina 2 små.

Ikväll har jag suttit och kollat runt på nätet och ännu finns det tid till att klicka hem klapparna.
Så otroligt smidigt och bekvämt, man hittar enkelt saker utan att stå i vinterskrud och svettas och jagas av klockan.
Detta är melodin :-)


På min yngsta sons önskelista står bla. LEGO!!! På min står det FÖRVARING!!!



........VOILA!!!

Bild. Prylardesign

Jag har inte klickat ännu..
Billigaste klossarna jag hittat finns Här

Möjligheterna med lego är näst intill obegränsade :-)

Bild. Dwell

Joel bygger fantastiska byggnader och farkoster och självklart har han och Tilda varsin LEGO-kalender!!
Lego kan man inte få för mycket av :-)



1 kommentar: