Leta i den här bloggen

onsdag 23 november 2011

Snart smäller det till och det blir julmysigt

Snart så vill man ha julpyntat här hemma och för att börja i rätt ände så borde en storstädning stå på schemat!!
Helgerna vigs till städning tyvärr..
Utrensningen startade så smått förra helgen då sommarkläderna (äntligen) rensades ut ur våra garderober.
HOHO nu ekar det ordentligt där vill jag lova!! Jag har ju INGA kläder :-o Det ska jag och syrran råda bot på då vi ska ut en sväng på schopping. Jag vill absolut till H&H i Hörnefors, därifrån har jag aldrig gått tomhänt :-)


Denna bild från Bo bedre fick mig att vilja pynta med min stora zink-hink och mattan på bilden har jag under köksbordet över jul. Den stora luftiga korgen från Tine K skulle jag gärna ha kuddar och filtar i vid soffan och lärkgrenar är ju ett MÅSTE hos mig i år ..Men vart får man tag på sådana?
Den här julgranen var ju inte så platskrävande..Skulle jag gärna ha istället för våran DeLux gran från Coop (plast)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar