Leta i den här bloggen

torsdag 17 november 2011

Den som väntar på nått gott... Får snällt vänta!

Ni kanske tror att jag hamnat i pluggträsket.. Men ikket!!
Jag saknar fortfarande matreal så det går inte att komma igång :-(
Har mailat arkitektskolan 2 ggr och dom ska undersöka vart mina papper tagit vägen.

Det känns ju lite surt nu då jag ÄNTLIGEN skulle komma igång och har haft någolunda tid då det till och från har varit lugnt på jobbet..

Den som väntar på nått gott får snällt vänta!! ...och vi väntar på ännu en leverans

FÖR BESLUT HAR FATTATS OCH...

Vi har beställt utomhusbelysningen *Jippie*
2 av dessa på var sida om köksfönsterna. Vad tror ni om det?


Har även kollat på elljusstakar och denna ligger i topp just nu, från Konstsmide


Har fått en ny hobby som heter Wordfeud och är livsfarligt och man gillar att klura på ord typ alfapet i mobilen ;-)






2 kommentarer:

  1. Jättefina lampor. Staken var oxå fin men den skulle inte platsa hos mig som vill ha mer Las vegas till jul hihihi. Kul aqtt du är här då och då men jag är tålmodig. Supertack för Tommasinotipset det var grymt gott. Tur för mig att det inte finns i dunk,,,,,

    SvaraRadera
  2. Den staken skulle väll pimpas med glitter och tomtar till oigenkännlig hos dig ;-) More is More!
    Julskyltningen 2008 önskas i repris
    Jag hoppas blogg febern kommer tillbaka inom kort.. har haft endel ikke inrednings funderingar i fokus på sistone.

    SvaraRadera